BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Sunday, October 3, 2010

PROJEK 1: SMK LABU BESAR, KULIM, KEDAH

AL-KISAH, bermula apabila aku n the geng kena g sekolah tok present paperwork kaedahpengajaran kat sekolah.. lastly wat kat sekolah inayah..kos dekat dan dier nie bekas anak emas sekolah tu..hahah apa guna kwan kalo kita xguna...cheh..(ayat suki)....nk dibuatkan cerita gambr nie sebenarnya dh lama dh..aku g seblom raya hr tu just xda masa nk entrykan lam blog...diatas kekosongan hr nie..jeng2 maka keluarlah entry hr nie nk menunjuk betapa dedikasinya aku sebagai bakal seowang cikgu(banyak g kelemahannya....ermmm...). kos nie adalah frist time aku g sekolah sepanjang 4 taun kat usm nie(malu nya..terok je rasanya...owng lain berkali2 dh..)hahhahah...x kesahlah :)...

Nie antara muka yg agak gabra dan bengang diatas 'kekalutan' semalam sbb paperwork agak serabut g...bukan x sedia tp msg2 pakai kapla sendiri..but xpalah aku xkesah sbb semuanya dh selesai dh skang...now just wait the result...:)

Suki..tiap2 taun muka dier..hahhaha..best gak bila dh lama bkjsama nie..alhamdulla kita fham perangai msing2...

FRIST PRESENT, hehhe..muka ina n ayu..oklah cikgu zul tu xlah kerek dan seorang yg baek, bkerjasama..rsanya adake cikgu mcm nie time aku lm nanti...? bukan nk buka rahsialah..time shoot gambar semua.cikgu zul minta lah tlong cikgu lain tok ambek gambr..dan cikgu tu plk cikgu bru2 then PEREMPUAN ...muka!!! YA ALLAH mls nk cita muka mcm xpuas ati je..apsal ek???ambek gambar je pun..erm..tah lah rambut sama itam hati laen2..hehehhe...insyallah aku xkan wat mcm tu..:)

hahhaha..ina cuak koz present dgn cikgu dier dulu( zaman hingusan)..hahha kalo aku pun cuak gak, dulu time sekolah aku mcm setan.nsib baek ina...hahahhaha

cheh!!!..kahkahak..nk gelak..

Lastly..hahhaha..gambar controversi!!!..cheh..abis ambek gambar suki terus buka forum..!!!bagus!!!!

0 comments: