BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Sunday, October 17, 2010

PROJEK 3: SMK JELUTONG

Projek ini merupakan projek terakhir aku untuk pergi ke sekolah. walaupun sem dpan aku akn berada di sekolah untuk sepanjang masa.. dengan kata lain sem depan langkah pertama untuk menjadi seorang cikgu.Namun situasinya berbeza, kali nie aku pg untuk wat seminar... namun msh berhadapan dengan satu kelompok kanak-kanak yang bergelar pelajar. Selepas abes seminar, aku mula terfikir...adakah akau dh bersedia??? berhadapan dengan satu golongan pelajar yang mempunyai beratus2 perangai dan gelagat... sedangkan har tu just 116 student pun aku rasa rimas dan lemah untuk melayan semuanya... itulah apa yg cikgu sekolah aku rasa kot...
benda nie xkan jadi beban kalo kita minat dan iklas...hahhahha...aku xkesah ok je..just mungkin bila ini adalah yang frist..situasi dan masalah menjadi perkara baru yang harus diselesaikan..
Apa2 pun seminar tersebut berjalan dengan lancar walaupun agak terabur sikit..hehhe..



My frist STUDENT....

tgh wat task....

yg pompan plk tgh wat yeal...

nak post gak..hahha..xpat buang perangai...

aku n mak cik (shajidah)

aku n jOE...


Aku n ayu...

Lastly : 'Everbody Happy'

0 comments: