BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Monday, October 4, 2010

AL-FATIHAH buat NENDA USU PURA

Mungkin aku xtau nama sebenar, tp aku penah bersua denganya suatu masa dulu.Mungkin tika itu aku masih kecil untuk mengenali siapa dirinya yang aku tau dia adalah NENEK..Walaupun aku dh lama xbersua denganya..namun aku masih mengingati wajahnya.."Umai Ikan" adalah juadah utama tika bertandang di rumahnya... hanya itu yang bisa aku katakan...hanya sedekah al-fatihah yang bisa aku kirimkan dr sini..semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan golongan yang diberkati oleh-Nya..~AMIN~

2 comments:

[tErOmPaH bIrU] said...

Al-fatihah buat nenda Sapura Bt. Abu Bakar.. semoga rohnya dicucuri rahmat.

RaHmAhAkAR... said...

ahhh..hr tok tunggu entry along sal 'kes' tok..hehhe..but entry ke bekenu yg kuar..oklah..:)tkejut juak mak msg kat aku...sadis..
intersted mok tauk warna surau ya lka..(mcm umah kita/colourful)..hehheh