BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Monday, October 4, 2010

R.I.N.D.U


rindu..hati berkata pada diriku..rindulah..rindu pada kenangan dulu kala..dimana kenangan-kenangan yang mendewasakan kita...situasi, masa dan seseorang yang pernah menyedarkan aku dari mimpi2 ..seseorang yang: menegur aku apabila aku salah...membidas aku apa bila aku memberi pendapat, berterus terang dengan aku atas kesilapan dan kejengkilan dr aku, menyakiti hati aku, membuat aku cemburu dan membuat aku sungguh2 terluka sehingakan aku terjatuh teruk...(suatu masa dulu)
walaupun semuanya membuat aku rasa rimas dan kadang2 membuat aku marah dan berkecil hati..namun ya adalah pendapat dan pandanganya..bila mana masa mendewasakan kita. kita mula belajar serta mengetahui kebenaran itu membawa kepada kesukaran, mengajar dan mendidik kita bahawa dunia ini bukan sahaja indah ..malahan kejam. hanya kekejaman berbeza bagi setiap manusia ataupu individu...
Jika lah DIA membaca blog ini, fahamlah bahawa aku rindu satu saat dulu, dimana kita boleh duduk berdua dan bercakap dan meluahkan segala rasa yang ada dihati, berkongsi masalh dan cuba untuk berkongsi pendapat untuk menyelesaikan semunya dengan hati yang terbuka..adakah kita berpeluang untuk menjadikannya sebgai realiti suatu hari nanti????
langkah pertama sudah diambil dan aku harap semunaya kan langcar dan bisa meruntuhkan 'wall' dlm diri kita msing2...mungkin ia agak kekok dan funny..namun ia adalah satu2nya jalan yang ada untuk merungkai semua rasa dan kata di hati dan mulut kita..hanya peluang untuk kita berbicara xda lg..dan mata kita blom bisa untuk melihat kesalahan serta kegagalan di mata masing2...jika ia salah mata...pejamkanlah, jika ia salah hati, padamkanlah jika ia slah masa..lalukan lah jika ia slah aku..maafkanlah..

0 comments: