BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Tuesday, October 5, 2010

PROJEK 2: UMNO

Untuk projek kali nie kter owng kena g satu badan NGO dimana organisasi ini berperanan berkerjasama bersama pihak sekolah dalam memegang peranan sebagai pejuang anak-anak bangsa. Dulu2 time aku kecik2 aku benci POLITIK..sbb yg aku tau politik nie xadil..itulah realitinya..dimana dalam mencapai sebuah kebaikan, kedamaian serta kesejahteraan kita kena mgorbankan pihak2 lain.sama ada secara langsung ataupun xlangsung..OPSSS..aku x nk berbicara tentang ini..kerana aku xtau apa2 pun dan aku xnak tau dan secara langsungnya aku xberhak untuk 'bpendapat'.....:)..demi memperolehi ilmu dan mencapat matlamat bersama..kaki harus melangkah..ceyyyy..hahhahha...

papan tanda UMNO....kat swk mana da sigh besar2 mcm nie..hahhah

bergambar bersama setiausaha ADUN Cawangan Bertam, Bahagian Kepala Batas(Dato'Hj Abu Bakar Yahya)

my group members....Izaini Zainon, Hafizuddin and N.Yuhanna.

and me with MY car..hahhahah...in dream la...or mB ONCE day....
AYU & ME

Aku & Mirand0( nama manja Izaini)..hahahahah

0 comments: