BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Friday, April 30, 2010

STATUS.....

STATUS SKANG:
Segalanya dh berakhir..xam finish..but xtaulah mcm mana result sem nie...aku dapat rasakan satu kemusnahan akan berlaku..so aku dh berhenti berharap...(tajuk lagu minggu inie...:)...
entahlah aku x berani nak kata apa..just tgklah mcm mana result nanti..hopefully akan ada satu miracle yg akan membantu aku..utk mecapai kemustahilan yang di atas usaha yg xsetimpal...
seolah2 ingin memetik petai w/pun dh tau diri nie pendek..perumpamaan baru..hehheh2..

mlm tadi tiba2 teringat kat nenek..bukan pe..mengenangkan diri nie dh abis dh taun 3 stdy..maka sem dpan dh taun akhir buat aku...so dlm kata lain usia pun dh lanjut..so sempena itu aku tergingatilah kat nenek yg merupakn ahli keluarga kter owng yg paling tua dlam family...
entahlah cuti lpas aku xjumpa pun nenek sebelom balik penang..bukan x kenang budi atau xsyg serta "cucu durhaka"..just kata owng masa xmgizinkan..so aku balik penang tanpa jumpa nenek xsepertimana kebiasaan sebelom aku balik taun2 sebelom nie, kau msti jumpa nenek...nak gak call tapi takot plak dier x dgr..biasalah dh tua pendengaran pun kurang...sian kat nenek..hope sangat balik nie nanti blh lah aku jumpa..entah kenal ke tak dgan aku nie..:)

aku nie tiap2 hari call mak..tp smenjak dua menjak nie aku da mslh fulus..so 'selalu' dh tukar jd 'kadang2'..entahlah bila dgr suara mak..mcm lpa plak aku kat tanah usm penang nie..seolah2 berada di umah..dengar cita sal family...then terubat gak rindu..aku nie agak rapatlah dgna family tp aku paling rapat dgan mak ..seminggu lps, xam melambak2..emosi terganggu, kapla pun berat je sbb tido xcukup...time nielah rasa mcm nak nageh dgr suara mak...mana tak mcm hilang maslah xam jap...

masalah otak!!....
mlm selom xam last.. ada dua paper..sejarah dan kaedah mengajar geo 2.. tiba2 kepala aku jadi berat..xpat bangun mcm ada batu duduk dalam ini kapla..
so aku rehat jap..hopefully pas tu ok...makin jadi2 plak kapla nie.mgada2 plk..dh esok tu xam..nak xnak aku just baca tok kaedah je..yg sejarah tu aku dh tinggal cm tu ja...pas tu aku tido..xblh blh.apsal ??? kepala aku jem ke?? yelah 2 paper berturut2,,just rest tok sehari then ada 2 paper..fantastik sem nie..aku bru tahu betapa sakitnya bila jadual xam terok!!!!...

konklusi???
entahlah skang nie aku mls nak fikir2..sbb aku bru je nak merehatkan otak ku yang berada dalam kondusi " berat " menjadi stabil..so aku mls nak fikir2..sapa ada mslah jgan cr aku sbb aku nak menikmati erti sebuat perkataan.."cuti"....

0 comments: