BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Tuesday, April 6, 2010

REALISASI SEBUAH IMPIAN....

Salah satu daripada AZAM aku untuk taun nie (2010) adalah buat lesen...then alhamdulilah aku berjaya...walaupun berbagai halangan dan dugaan..hinggakan ada satu masa nak 'giveup'...tapi pikir gak duet dh labur kalo nak stop sine..mcm rugi sangat2..so aku teruskan... jumlah pengeluara/pelaburan: RM 880/- msti kowang kata mahalkan...sbb dh campur duit aku repeat..hahhah..setidak2nya tercapai gak salah satu impian aku..hahhahah....well done....




Bayangkan dari 9 owng geng yang buat just tinggaL aku n fizah(kwan gak)...........sampaikan akak yg keja kat institusi memandu tu blah kenal muka yg comel mcm aku nei...hahhah..muka 1 dlam sjuta..sapa x ingat..huhu


Buku & komputer........

Time ujian komputer tu blh belah g...kdg2 bila dh lama sngat dgan buku (exam/kuliah/tutorial/assgment)...hati pun dh sebati..bila ujian praktikal nie..nampak diri tersangatlah lembabnya..tahap cipanzilah....kalo x silap aku...17/20 lah aku betoi..xingat gak....dh lama...heh



No giliran...

Time aku xleh lupa...nak ambik xam nie...dhlah dtang awal....pastu startnya lambat....kaki dh bergetar...seram sejok je....borak2 gak dgan kwan..tapi separuh je msok otak...cuak DOwh..hahhaha...time nie baru aku kenal rupa2 aku ada masalah...Channa gachua @ Dwarf Snakehead (darah gemuruh)...mana x gemuruh test nie melibatkan DuIT....hahhaha...aku kalo bab duit mmg no satulah..bg je...susah nak dapat..huhu..ikat pewot nak wat lesen..buat dgan duit "pinjaman" sendiri..hahhahha.....


"P & JPJ"...cukup jumpa sekali je...

N then dapat gak aku P.....Hr nie aku mmg tekad x nak g CEMERLANG (nama pusat memandu) lagi..kalo dtg pun aku nak g ambik LESEN P ..hhuhuhu.. Kata orang bukan snang nak wat lesen penang sbb pemandu kat sine mcm "BUUrrrr" dlam bhasa mirie in malaysia antu...xpnh nak myabar..keja nak hOND je....xpham aku ingat dier sowang je da kita ke???samalah dengan KL...entahlah aku nie blh ke bwk keta???
hehheh.....mcm xcaya..hahhahah


CaNtEk dOw...NaK Tp xDa dUeT....

lesen dh da..skang nie nak beli keta plk..hahhaha....mcm lambat g..kena cari duit dulu...
kena wat azam baru plak..."nak jadi kaya"...hahhahaha

2 comments:

[tErOmPaH bIrU] said...

tahniah!! akhirnya :D

manis kannn rasanya bila kita berjaya dengan duit kita empun.. masa kita 'buat' pun usaha kita cam lebih nakkk.. kita takut pelaburan kita ya sia-sia ;D

Balit Miri lak boleh la nak jalan siney2 dripe keta ayah jerrr hehe..

RaHmAhAkAR... said...

mestilah lgi2 dtambh dgan kesan pasya..(xda duit)..dh pdh dgan ayah...huhu...msti aku xpande sbb keta ya besar n then auto..huh..
kan aku dh padah ktk owang semua KrUuuuuu....