BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Thursday, April 8, 2010

LaST tUtORiAL....


makmal fizikal.....
Paper nie banyak membuatkan aku mengenali apa itu universiti...maklumat, pengetahuan dan ilmu kena cari..dulu time sekolah apa nak? cikgu bagi..than bila jadi mcm tu student just ngangaja mulut..x maksudkan cikgu xbagus..sometime berguna gak kaedah tu...

Anyway..thank to cikgu tu..:) buat aku ada kat cine...
klas nie semua geng aku...sbb klas nie hujung2 petangnya...
sapa je nak g klas abis kol 6 ptg???
sdngkan waktu tu student lbih suka dok blik..tido???online???borak???
or kuar g QbAy...ehhhh...

aku ambek gak...sbb klas yg satu g hr isnin.. then isnin aku xda byk sngat klas n xda tuto.. kalo xge kuliah pun x kesah..hahhaha...
owng........... entry JUST TO THANK a alot to En Adam( student MASTER tp kter owng rapat kit..so kter owg panggil Abg Adam je)... not forget my fwen2..huhu :)

P/S: wat lah betol2 sbb paper nie susah Dow!!!

0 comments: