BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Sunday, April 11, 2010

SHREK.....

Shrek.....seingat aku cita nie popular time form 2.... koz untuk pendididkan seni aku nk tast lukis cartoon shrek then xjdi sbb ada kwan aku sowang wat gak..hehheh...anyway citer nie best lah my favorite story n aku wat collection..huhu..smpai skang aku tgk gak citer nie kalo bowink..romate aku salu kata: ko nie suka sangat tgk cter shrek nie ko xbowink ke??? hahhaha...aku siap hafal g a few dialog hahhaha....

donkey:can't i stay here...
shrek:yah..
donkey:really...
shrek:no.
..

Citer nie banyak moral then buat kita berfikir..that mean pengisian citer tu best n full..bukan saje2lah sbb nak tgk kartoon kan...then stiap citer ada kesinambungan kuang lebih mcm tk citer The Mummy,Harry Potter, The carribean...kuang lebih cam tulah buat versi cartoon...
heheheh....

Citer nie mengisahkan kisah walaupun x lawa n sempurna kita berhak untuk hidup bahagia..hahhaha..ayat dow... itu apa yg aku nilai... but ada gak yg kata citer nie nak sampikan owang x lawa untuk ownag x lawa... whay the hell....huhu..itu pendapat masing2..tp bg aku citer tu msti moralnya elok..coz cartoon is for kids...moral msti baek punya kdg2 kita rasa mcm x logik..tu namanya citer...x mustahil apa yg berlaku dlam citer xjdi realiti..hehehh...


shrek n fiona.......

fiona & shrek

thier are tooo...


character for 1st shrek...

owww....


third...

donkey, shrek n cat....

shrek, fiona & child...third...entahlah ada tak wtk anak2 nya kat shrek forever & after..x sbr!!!

FRIST

SECOND

THIRD

MAYBE LAST....... xsbr nak tgk.. mei 2010...

hahhha...dpt gak ambik gambar..sama2..hehehhe..

p/s: tok impian xxxl..tgklah citer nie best..heheh...

0 comments: