BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Thursday, September 18, 2008

part 1...tAk LaMa LAgI nAnK bALIk rAYA....:)


hari semakin berlalu, tidak dapat ku bayangkan betapa hati ini pergi bersama-sama hari tersebut. hari ini hanya tingga beberapa hari lagi untuk ku terbang ke tanah miri. hanya seminggu lagi untuk ku berjumpa dengan mak and ayah....dan adik2 ku yang tersyang....
seminggu yang akan mendatang nanti akan ku habisi dengan banyak aktiviti.........
minggu in sahaja....aku telah kena menghantar assgment PGT219(paper pendidikan)....sebelum raya nanti ada presentation amali(pemerhatian tasik aman), hantar assgment mingguan pgt201e, na lastly assgment HGM238....mmg lengkaplah kehidupan......pening jugak kepala....sbb kena kerahkan segala2nya untuk buat assgment....sekarang ni aku tak ksah apa je...janji assgmnet2 aku dihantar sebelum balik raya...kira ok gak....sbb semua presentation aku kene buat sebelum raya....setidak2nya balik raya aku dapat pay attention untuk ujian akhir taun.....
hem.....aku bersyukur gak...tak baik berhutang...ingat tu...huhuhuhuh......
22hb...kiter org plan nak kuar beli jeruk....jeruk ni kira buah tangan yang wajib buat pelajar usm kalo na balik kampung....
tapi tak bagi aku...mak dah pesan kat aku...tak yah nak bawak jeruk....bawak je makanan yang kering....
so aku ok je...kalo bawak jeruk pun nanti buat berat beg je...so aku pun buat ok je...hahhahahahhah....
hem....nak cari apa yang di pesan ni stu masalah...susah jugak kadang2....hem...aku cuba jelah cari nanti...insyallah jumpa....
................................nak balik tak lama lagi.....................................................


2 comments:

[tErOmPaH bIrU] said...

pandai ko pilih gambar along ohh.. hehehe..

Come to my blog.. I got something special for you.. pasti makin meronta-ronta rasa ko nak balit kak ya... ;D

RaHmAhAkAR... said...

mestilah...huhuhu...ya pun knk pilih mene2...takut nampak 'rahsia' along...