BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Thursday, October 9, 2008

balik penang...




teman se flight !!!





Sekarang aku sudah berada di tanah Pulau Pinang....sudah 2 hari aku kembali ke sini setelah puas balik berhari raya di miri(walaupun kenyataanya jiwa aku masih tertinggal di sana).
Seorang demi seorang sahabat-sahabat ku balik kembali ke universiti masing-masing.Dimulai oleh alif,peah.dayang,aku,zan and lastly zul....
komen hari raya?????

okeylah...pegilah juga semua rumah kawan-kawan. aku bersyukur gak...
namun cuti ni singkat sangat....blom puas jumpa dah nak balik....semua tu lumrah...setiap perjumpaan ada perpisahanya....:)
Fight balik 7 hb...sma dgan mahadhir....kiranya mahadirlah sahabat penerbangan aku...hehheheh...thankz mahadir...insyallah kalau ada peluang lagi kita terbang sma2 lagi....hehheheheh.
balik je dah sibuk dgan present n submit macam2...funing juak palak aku...hahaha...but that is life a student....masing2 dah sibok...jumpa pun dah buat bodo je skang..sbb msg sibok...
tak sabar nak habiskan segala2nya....:)



























2 comments:

yazmienn said...

wah... dah funing dah..?

RaHmAhAkAR... said...

hem...ingat bla dah mok exam to blah lah relek2...huhuh...mkin byak jak keja...:(