BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Wednesday, July 21, 2010

Sowy AGAK kwang ajaq

Setiap sem masalah yang sama...KPM...kpm..KpM....dan sepanjang tempoh menungu nielah aku dan geng2 kpm yang lain memendam rasa dan menyumpah....nak salah kan sapa???
kpm or bendahari usm??? entahlah yang pasti duet tu aku punya dan aku wat pinjaman untuk dapatkan duet tu so aku berhak marah dan luahkan apa yang aku rasa.....
setakat mana kesabaran aku? setakat mana ketabahan aku??? aku harap tuhan bantu aku untuk mencapainya pada tahap yang tertinggi...
bila takda duet nie smua bnda, perkara atau situasi yang berlaku akn menyebabkan kita nak jadi marah....bukan xbersyukur atau xpercaya kepada ketentuan or dugaan tuhan.. aku percaya dan aku tabah.. dan ketabahan itulah yang membuatkan meluahan kan dengan cara begini...hanya tunggu....
tapi bila dalam situasi begini kadang2-kadang kita perlukan seseorang untuk mendengar dan memberi sokongan kepada kita wlaupun sedikit....aku xharap apa2 dr ko..dan aku xhope ko berkata2 dan kata2 ko menyakitkan hati aku..baek ko DIAM....p mam kalo ko rasa ko bantu aku dngan kata2 ko..bukan buat aku reda..mls mcm simbahkan g minyak petrol...ahhhh....
sakit ati aku...mls nak lyan ada gak..tap bila ingat balik cr dier cakap, mcm nak tampar2 je muka tu...hish2..sabar2....kalo ko kena mcm apa muka kowang..nie katakan kawan???? p mam....ako rs ko xlayak ada kwan kalo perangai ko mcm tu...crlah....smpai 20 owng kwan...sowang2 akn tinggalkan ko...tgoklah skang..sapa je yang tinggal semua kwan ko lari dan sekang aku bru tau..apa yang membuat owang menjauhi ko...pikirlah..apsal jd owng tinggalkan ko..jgan rs ko betol snagt..adalah sebab tu dan jangan sampai owng bg tau kenapa???? fikir dan cari jawpan...
marah ke??? xlah....suka sngat...hehhe2...
sowy lah ayat aku agak2 kuang ajar....hish2...
tp kuang ajar g mulut owng itu..heheh2

1 comments:

Anonymous said...

sabar la mah... dia dengki la tu korang akan dpt duit byk...