BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Friday, July 2, 2010

MAAFKAN AKU SEKALI LAGI....

Akhirnya segala yang aku rasa dh berhenti disini..semalam bila aku mendengar khabar tentangnya hati ku tenang kerana aku ketahui bahawanya dia bahagia dengan apa yang berlaku..kehidupan masih diteruskan..dikala pada suatu masa dulu aku takut tindakan aku kan memusnahkan segalanya..alhamdulilah skang dia dah ada dunia dan hidupnya malahan dia dah ada penganti aku.. kerana aku meninggalkanya begitu saja tanpa sokongan...tanggungjawab ku juga terhenti..bila aku membuang diriku dari hidupnya...maafkan aku...

Aku bukan manusia yang tabah menghadapi segala dugaan yang tuhan berikan....aku juga sakit bila terjatuh..aku juga menangis bila di hina..dan aku juga perlukan masa untuk terus mengenali hidup....cukup segalanya..pengorbanan, masa dan hati yang dipendam selama ini...kerana hanya aku yang hidup dalam dunia seksa yang aku cipta...maafkan aku...

Jika aku punya masa,kuasa dan hajat..adakah ko ingin balik ke masa dulu???
Jawapanya YA.....kerana aku ingin menghapuskan apa yang aku rasa sekarang..dan perkara yang telah musnah dari semua tindakan aku....tp aku xmenyesal..kerana apa yang berlaku telah mengajar dan membawa aku ke dunia sebenar di mana "aku adalah aku"....dan hidup dalam dunia aku...maafkan aku.....

Maaf2 kan aku..walaupun seribu dan berjuta kali aku ucapkan ..xpasti lagi semuanya akn berubah seperti dulu...
mmg benar dah tertulis ini adalah dugaan yang harus aku tempuhi dalam mengenal hidup.. aku akan terus menghadapinya..... maafkan aku....
semoga kau hidup dengan bahgia dan dirahmati....


0 comments: