BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Friday, July 16, 2010

DAH.......

skang dah 2 hr dh kat penang that mean aku dh start balik belajar...huhuhu...tensen2....sbbnya semua dh berubah..dr 2 bulan dok rumah rehat2 xpyah fikir2..kena kembali berfikir kembali..alhamdullah bab pendaftaran dh setel...dan semua berjalan lancar....
hikmah yang berlaku..cuba dulu baru tau....:)

story pasal flight....
huh!!!..kali nie aku mmg tensen...mgkin disbbkan aku balik ke penang (sedeylah sikit, sbb jauh dr family..heheh2)...nak dibuatkn cita gak..semua yang berlaku membuatkan aku pening kepala dan merasakan semua orang yang berada berdekatan dengan aku menyusahkan...hehhe...apsal?? emosi??entahlah...kes susu dlam beg....mslah berdengkur......mslah golongan arab...huhu...
itu antaranya mslah yang aku hadapi dan xdpat aku elakan.....
bak kata owang yg xnak tulah yang akan berlaku...huhu.....so??? redha..

kali nie semua dh berubah..kwan 2lama semu dh xda...sbb banyak dh gread( koz tok 3 taun)....
naik bus..semua muka xknl..hahaha mcm frist sem pun ada gak..hehe..tp skang dh tua...
apa yg bermain lam fikiran aku: bila lah nak gred...hehhehehe.....

1 comments:

[tErOmPaH bIrU] said...

setahun jak gik kannn :) dah kerja kelak along pasti ko mesti rinduuu ngan dunia belajar skrg tok.. enjoy ur study.. iboh stress study hard, study smart jak ;D