BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Thursday, May 20, 2010

~SELAMAT TINGGAL~



Selamat Tinggal
Ferhad


Dan memang susah untukku pergi
Setelah bersama
Dan cintaku kepadamu
Tetap akan ku genggam

Tapi saatnya telah tiba untuk kita berpisah
Namun paras wajahmu dalam hatiku kekal

(korus)
Selamat tinggal selamat tinggal oh
Usah ditangis usah kau rindu
Relakan kepergianku
Selamat tinggal selamat tinggal oh
Walau ku pergi kau tetap di hati
Cintaku kan kekal
Selamat tinggal oh

Selamat tinggal selamat tinggal.....


"Selamat Tinggal"....membiarkan, meninggalkan dan melepaskan sesuatu yang kita sayang dan kita suka...Ucapan nie xkan diucapkan kalau kita rasa benda, sesuatu atau seseorang tu x bermakna.. Aku banyak mengucapkan selamat tinggal dan perkataan selamat tinggal inilah membuat segalanya2 berubah dan membuat Dia memberi respon terhadap keputusan aku untuk kali ini....aku x salahkan selamat tinggal...dan x menyesal mengucapkannya selamat tinggal kerana perkataan ini membantu aku untuk menemui sebuah jawapan bagi satu persoalan yang aku benar2 aku ingin ketahui jawapanya... dan selamat tinggal telah membuatkan Dia bersuara...terima kasih selamat tinggal... sehinggakan aku rasa adakah aku mampu untuk meninggalkanya untuk selama2nya...dan kini aku masih tertanya2 dimana makna selamat tinggal aku....tp hr nie bila ku dengar lagu nie baru aku tau...selamat tinggal itu bukan untuk melupa dan menghilangkan...."kau tetap dihati" kerana ia pernah berada dihati,"Namun paras wajahmu dalam hatiku kekal" Dia kekal sepertimana aku kenali dulu. Adakah selamat tinggal aku serupa dengan selamat tinggal Dia???aku tak tau dan aku x pasti yang aku tahu ucapan selamat tinggal ku... hanya aku...Namun biarlah hanya aku yg mengucapkan selamat tinggal ini..kerana biarlah aku yang mengingatinya di dalam kenangan dan dia teruskan kehidupan bertemu, berjumpa dengan seseorang yang lebih baik daripada diri ini....dan aku KEKAL di sini...


0 comments: