BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Sunday, May 9, 2010

Laptop, flight and airasia...

LAPTOP:
hari ini dalam sejarah...aku hampir buat perkara yg kemungkinan aku akan menyesal seumur hidup...AKU HAMPIR TINGGALKAN LAPTOP..............
Apa akan jadi kalo benda nie jadi realiti....
makanya aku akan mengalami masalah jiwa sepanjang cuti nie..
but alhamdullah semuanya xjadi realiti dan tuhan msh membantu umatnya yang pelupa lg alpa nie...bederau kepala aku..nafas pun mcm nk dtg asmaulhusna je..hehhe2...alhamdullah...aku hrp2 tuhan terus merahmati pejalanan aku hr nie....(skng tgh tunggu flight strusnya KL-MYY)

FLIGHT:
aku x suka kalo flight awal pagi nie sbb aku x cukup tido dan otak aku msh melayang...tp nk wat cm nie. kali nie aku kena juga naik flight awal pg nie..so nk kata pa???balik jelah...dok usm lama2 blh jdi gila bila sowang2 dan xda duet...
perkara2 x best bila naik flight:
1.flight awal pagi
2. bila duduk, owng sblah sama besar dgan kita dan lelaki.
3.bila dok cermin sdgkan kita hanya boleh tgk sayap kapal terbang je....
4. bila barang banyak sangat.
5. gap flight yang berbatu2 jauhnya
6. bila travel sowang2, xda geng bual2..(time mcm nie rindu kat mahadhir)
7. bila xda duet...
8. bila hr jumaat, sabtu atau ahad.. sbb banyak sngt passenger...
tp bnda mcm nielah yg salu aku dpat..bukan x elak.dh cuba...tp ttp gak xda nsib..
so???
nak wat cm nie???
REDHA...

AIRASIA:
dh namanya... murah..so perkhidmatan cipot..
aku nak kencing dow...
toilet penoh..
so???
aku kasi makcik cina tu kenceng xpa aku msh muda..hahhah..
terbantu kenceng aku, batu karang pun lantaklah..
huhu..
tp time beg aku tertinggal diaowng tunggulah..
heheh2...tp kan bila aku kuar balik dr flight sbb beg laptop tinggal aku sama mcm cerita industan je..
yelah citer industan suka suki diownag je nak kuar dan tahan flight bila pompan tu nak g jauh..or laki tu nak kuar negara bawak hati yang berdarah...hahhahah...seyed dow..situasi tu jadi kenyataan lam kehidupan aku..
pas nie x nak kutuk2 citer indie...nak tgk citer indie lah bila balik nie nanti..huhu..

Pengajaran:
hati2 bila naik flight dan jangan fikir idup ini mudah dan senang..:)




status skang: apasal LCCT nie panas??? cheh...

2 comments:

Anonymous said...

nasib laptop tak tertinggal...
suspen tol bc citer kali ni...
len kali berhati-hati ye...

RaHmAhAkAR... said...

hehh2..mmg suspen..dan lgi suspen bila laptop tu btoi2 tertinggal..heh2..:) thankz..:)