BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Saturday, May 22, 2010

DULU N KINI.....

Align Center
Alif Hafiz Zamhari

Aku...


Alif & Aku 2010

Kiter owng lama dh kawan..dan alhamdullah persahabatn tu msh kekal smpai sekang...
sepanjang aku kwan dengan alif aku xde rasa x puas hati dengan dier..sbb aku dan dier msg2 blh tolak ansur. dier pun blh gak layan citer2 bodoh aku dan aku msh boleh terima teguran dan pendapat dier....

frist aku knl dier time tingkatan 1 dulu.. that mean dh dkat 10 tahun persahabatan kter owng....
dulu aku nie jahat dan nakal lah sikit dan alif budak yg baek(kira budak yg rajin n "rules" sbb dier pgawas) then bila ku knl dier, dier banyak mengubah aku jadi sowng yang mula pandang seus kat study nie...
sbb tulah owng kata kita kena pandai pilih kwan sbb ia akan menentukan apa yg kita akn buat pada masa akan dtg...
alhamdullah aku jumpa dier dulu..then x lupa gak dgan kwan2 lain mcm Dayang Hanidza, Norhazrina, Cassidy dan lain2..(x ingat nk snaraikan semua)
bila kwan dgan dier owng...aku mula follow rentak stdy dierowng....

Then kter owng trus gerak sama2 tok msok from 5 then 6 and continiu study msok U tp U berbeza.... tp tu bkn penghalang tok kter owng jumpa..wlaupun kdg2 bila msok U.. semua dh sebok.... tp msg2 fham sbb msg2 buzy...bila cuti..kter owng jumpa..Alhamdullah smpai skng ...dan aku harap ia akn terus KEKAL smpai bila2...

Buat kwan2 lain, Faizul Nizar, Rafeah Lani dan Soffizan Abdul Rahman...
thank gak buat kowang... sbb sama2 berjuang sampailah kita berjaya skang...
semoga perjuangan kita mencapai kejayaan dan kebahagian...
tanpa kowang siapalah aku..(ayat2 artis..hahhah.x blh belah)
thank so much....

3 comments:

[tErOmPaH bIrU] said...

kacak baju Alif ya :D

Unknown said...

aku sik sangka kita dh berkawan selama 11 thn. i am glad that i met u and make u as a friend.semoga persahabatan kita akan kekal sampai bila bila....

RaHmAhAkAR... said...

terompah: yup...:)
dyg: yalah dan kita juak dh makin besar..kenangan akan terus jadi kenangan dn kita kan teruskan perjuangan..hehhe2