BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Saturday, December 20, 2008

RONA RONI MAKARONI..

Waktu cuti sem dulu aku banyak habiskan masa kat bilik tv...so banyak aku habis kan masa di sana.... menonton!!!!,menonton!!!! dan menonton!!!!...kadang2 membuatkan aku lupa untuk makan..hehehhe...(bla buka sem nanti...masa banyak kat dewan kuliah ...so??? apa lagi??jom tengok tv!!!hehhheheh...)
Ttgk tv..kat cafe..(masa dok CG(Cahaya Gemilang) tv nya kat cafe) budaya makan sambil tengok tv...tak baik sbenarnya..aku pernah baca kat buku..hem tapi aku lupa buku apa....sebab kita buat kerja dalam satu masa,sama konsep 'minum sambil mengorek hidung' hahhahhaha...pengotor...
opsss...smbung balik...
hem...
Waktu duduk makan tu tiba-tiba aku terdengar sebuah lagu...mcm best je...aku pun 'jatuhlah cinta' kat lagu tu...takde apa2 yg best..tapi lagu tu pelik aku tak pernah dengar lagu macam tu....n then aku berazam nak tau nama lagu(sanggup tunggu lagu tu habis,nak tau 'title' lagu) tu n balik nanti nak cari terus...(sbb kat blik ada line)..hem...
so skarang nie aku teringin lah nak 'share' lagu tu kat korang....kalau best say 'yes',kalau tak best..cakap 'oklah'...hehhehhehheh,(ALIF OIAM,akan tiba, ost_rona roni makaroni)

kat sini aku 'selitkan sekali beberapa view ttg drama tu....

Nie antara pelakon2nya...suka kat Sharifah Amani...yg best dgr dia cakap utara.
"awat hang lok laq nie!!!!"
huhuh!:)


1 comments:

[tErOmPaH bIrU] said...

Along suka juak lagu tok!! Cerita tok pun Along sik miss gik.. memang best dan kelakar ;D

Along nak puji lakonan.. siapa ka namanya.. nok jadi manager Gia ya.. sebelom tok nya pernah berlakon dlm cerita 'Sutun kembali lagi' main watak yg jauh beza ngan wataknya dlm cerita Rona Roni Makaroni' tok..

Sharifah Amani ya sik yah cerita.. nya nang versatile ;p