BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Sunday, August 31, 2008

mAkAn MalaM MeRDEkA......!!!!!


Malam nie semua budak2 sibok nak kuar p smbut merdeka......
hem..tapi berlainan pulak dgan geng kiter org......group2 aku tak layan kuar malam nie...lagi2 krisis kwangan skrang....so kiter orang p buat plan makan2 kat bilik...petang tu aku dgan ayu p tesco nak p beli bahan masakan nak smbut 'mlam merdeka' nie...

antara konco2:
1.Ayu....roomatelah...
2.Suraya sulaiman(aya)
3.Fettynita jamaluddin(fetty)
4.Fizah(fish)
5.Azianti(yan)
6.Ainol husna(aino)
7.Kak intan(dah great but still stay usm...kejalah bkan extand ye!!!!)
nnnnnnnnn......lastly(tuan rumah)........................
rahmah in the house!!!!................menu..........................
teringin sangat nak makan steam boat sup.....

hup!!!!!
mmg resepi aku!!!!! n ayam goreng....dalam keadaan krisis nie..menu nie je yg mampu kiter org beli....hehehehehheeh........
hem..janji makan mlam ya kenyang..hhuhuhuhu
best gak mlm tu semua menyingkap balik 'sejarah' lama sem 1 dan 2....
sepanjang tahun kat sinie, mcm2 halangan yang kter org kena hadapi dan tempuhi....namun kiter org msh bersama seperti dulu....

Kemerdekaan ni sbnarnya membawa erti kemerdekaan untuk kita 'merdeka' bersahabat...berkawan...dan membuat keputusan....
Buat sahabat2...tima kasih buat segalanya......hahahahahah...taun dpan kita makan steam boat sup lagi!!!!!!hem....insyalah....:p
malam nie kira halal lah kurang lebihnya....
mmg bestlah mulut aku siap melecur ssb gelojoh sangat...
hhahahhaha.....aku tak sangka gak plan aku na resepi yang aku khayalkan dalam mindaaku menjadi kenyataan....
buat ayu....time kasihlah banyak2...
karang kalo aku tak tulis nama ko...
ko cakap aku tak sayang ko pulak.....
sayang roomate..khukhukhu.......

3 comments:

[tErOmPaH bIrU] said...

ya ampun... kecik na juak font pakei ko tok... terbeliak jak mata along macanya.. huhuhu..

Ko balit tok kelak bait berguru ngan Along segala hal blog tok.. gambar pun blur jak semua pahal oo?...

apa2 pun selamat berposa ko sinun.. sabar ok.. sik lamak gik balit raya.. hehehe

Take Care!!

RaHmAhAkAR... said...

hem...huhuhh..nampaknya knk bersifu dgan along lah tok...skang tok pun tgh explore juak...
hehheheh...mgkin aku tarit gambar ya....kita org pake camera hp jak bah....
lainlah...mun ada chenta ya...huhuh
hhahahah...balkal menyusul cita baru...
'hati menanti aidilfitri'....

cik oldtown said...

aku suke sgt steamboat ko walaupon aku xphm konsep steamboat kite di dlm rice cooker.
huhuhu.
but it's juz nice!
well done!