BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Sunday, August 17, 2008

hempeh!!!! salah sape???

Sekarang semua budak2 dah balik kampong masing2.......
bukan saje2....tapi sbb sekarang nie cuti.......
orang yang macam aku kan jadi penghuni tetaplah kat u nie...bukan saje suke2...tapi dah nasib dan takdir....
hem...orang yang jauh macam aku akan habiskan masa kat hostel selagi dibenarkan....
lain pulak citer kalo dah tak dibenarkan...aku pun tak tau kat mane nak merempat...
hem..citer sal cuti....
hem boring giler.....dahlah lah tak de duit....makan maggie hari2...
bukan sal suke tapi terpaksa....
kate je dapat pinjaman KPM.....haram...mati kebulor dulu barulah merasa duit KPM tu....
hem...entahlah tak tau bla nak pat duit tu...huhuhuhuhu
sementara tu bertahan je lah....
kalo marah karang org cakap kita menentang kerajaan...readha je lah ye....

"tak baik makan maggie banyak sngat rahmah.."
"abis tu aku nak makan apa batu???"
"kayu"
aku salu dgar org cakap mcm tu...kadang2 aku muak nak jelaskan kat diaorang betapa pentingnya maggie pada org mcm aku.....kiter org tau maggie tak baik utk kesihatan...tapi kiter org tak de pilihan....
konsep makan untk hiduplah....
ingat kiter org suka ke makn maggie????
cube soh pilih KFC N MAGGIE???
kompom kiter org pilih KFC!!!!!
"botak pun botaklah"
"janji aku hidup lagi esok dan dapat antar assgment kat prof"
"ingat aku heran"..hahhahaha....

nie aku nak luah perasaan nie.......
sapa cakap senang jadi budak u.......
sapa yang blom msk u tu..pir dulu sama ada korang sanggup idup mcm aku nie....
kalo tak, baik cari keja....dah kaya baru belajar.....'hahahhaahah...
belajar tak kenal usia tau dak??
nanti nak marah2 sbb budak u tak berkualiti....mana tak asyik makan maggie....
kpala ok pun jadi siot.....
mcm akulah......
badan yang ok jadi tak ok....semua tembam2 buakn senang ati atau cukup makan tapi.....
kesalahan mengambil makanan.....
aku rasa tindakan haramkan makanan segera nie tak berbaloi....sbb budak mcm kiter orng nie tak tau nak mkan apa ble tak de duit......maggie...my super herooooooooooo......

0 comments: