BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Monday, August 4, 2008

KeM kPk TsEk GeLUgoR...




Akhirnya selesai segala2nya yang aku risaukan selamak tok...


Akhirnya KPK(KEM PENGENALAN KELANASISIWA) yang aku bingugkan selesai juak marik(03/08/2008) aku cuba bagi yang terbaik dan apa yang berlaku kemari adalah yang terbaika aku dapat bagikan untuk persatuan aku dan untuk nembia2 junoir yang lain...aku harap sidak enjoy dan akan mengenangakan kem tok untuk selamaknya.....


Walaupun pada awalnya aku merasakan kem tok sik membawa apa2 makna bagi aku,,,namun di penghujung kem aku rasa ok...sebb apa yang aku rancang semuanya mencapai objektif sebenar....
walaupan ada juak sebahagian situasi ya sik menyenangkan....
apa2 pun aku rasa ok jak.....
secara keseluruhan semua ok jak...namun meninggalkan kontrolversi yang melampau juak untuk mt2(majlis tertinggi) di antara kmk orang pun ada juak halangan dan perbezaan per sefahaman...
namun kita tolak ketepi semua...capat matlamat utama...selesaikan kpk n balit.....
aku tauk banyak yang sik puas ati...bkan snang mok puaskan hati semua orang...dan kita sik akn jadi mr/mrs perfect pada setiap masa.....
yang menyedihkan masa ya juak lah deman aku mok kuar mencabar aku...
just doaku aku sik asma jak malam ya....
alhamdlah...semua ok jak....
semua bergerak seperti yang dirancang dan tuhan menolong insannya yag lemah tok..thankz allah....
Tentang aktiviti:
ok fun...
just aku kuat glak letih ya pun sbb aku demam + selsema + batok....
huhhuu... =man sema tok..huhuhuhuhu
apa2 pu aku enjoy blah tgak kampung orang dan merasa kehidupan orang lain....mmg berbezalah...aku org bandar n kat sitok pure kampong....
aku suka juak hidup kampong mcm cerita lam tv lah kdg2........

0 comments: