BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Tuesday, June 29, 2010

BAJU KURUNG



Aku...sangat liat kalo nak pakai baju kurung....dulu time sekolah ok palk..dan aku akan pastikan aku xkan pakai baju kurung hanya kerana alasan "saja-saja"..kalo ada keperluan baru aku kan pakai...itulah aku...

Bukan sbb aku xbanggakan baju kurung sebagai salah satu pakaian tradisional owang melayu..just kadang-kadang aku rimas...dengan alasan menyekat pergerakan...
Bayangkan aku nak g kelas/kuliah pakai baju kurung..kalo takat kelas dua tiga buah je xpa..nie kdg2 sampai x sempat nak makan tengahari...(bergantung gak lah kdg2 xda klas langsung)..aku suka2..hehe2..


Ok2...hanya waktu tertentu..kalo ada rakaman mengajar, kalo ada presentatian tok kelas pendidikan, kalo da majlis yang mewajibkan berbaju kurung...
sebab tu lah kalo aku pakai baju kurung..adalah dua tiga mulut 'jamban' bersuara.."aie hari nie ada makan doa selamat ke?"..."sapa meninggal?"....mulut mcm sial..heheh2...sebenarnya nak kata "terkejut"..aieleh..mcm aku xkenal kowang...xpa..aku ampunkan..hahhaha..daulat lah..cheh..

Align Center

Xkesahlah apa kowang nak cakap..dan apa aku rasa sekang..yang pastinya nanti bila dh jadi cikgu aku kena gak pakai baju kurung nie..dan kalo jadi cikgu pun nanti aku xnak lah jadi cikgu yang pakai baju kurung je..mestilah melawa gak kan...hahhaha...dengan pastinya dan bangganya....

"Cikgu pun berhak bergaya"......

0 comments: