BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Friday, November 4, 2011

DUNIAMU....

~my bro~

Minat manusia nie pelbagai, kadang-kadang kita anggap cita2 seseorang tu xmungkin akn jadi sebuah kenyataan. pada satu ketika kita ingin membantunya membuang segalanya dengan kekal bagi menjalani kehidupan yang boleh dibanggakan satu masa nanti...

MUZIK.....
Semua manusia kat dunia boleh dikatakan mengemari muzik. Hanya pada genre yang mana??? itu bergantung pada kekuatan minat seseorang...
aku bukan nak story sal muzik...
Hanya nak berkongsi seorang pecinta muzik kat dalam family aku..
bukan aku xminat dan bukan aku xsokong..tp sebagai seorang kakak aku inginkan yang terbaik serta masa depan yang cerah untuk adek2 aku...
tp bg adek aku yg sowang nie..suka atau xsuka aku perlu berdiri di sebelahnya bg membantunya menjalani kehidupan nie...mungkin bg sesetengah owng segalanya hanya sia2..tp bg aku jika itu dh minat dier..nak kata apa follow jelah...nk buang adek dh...

SUKA
atau x aku perlu menadahkan telinga aku untuk mendengar hasil karya dier..suka atau x aku tetap menjadi pengadil yang jujur..(slalunya kena kritik kow2 dgan aku..hahhaha)
gua x minat rap doe!!!...aku pecinta muzik gak..hanya aku xskuat adek aku nak menghambakan diri dalam dunia nie...tp sampai bila????entahlah..

BAYANGKAN:
kdg2 tgh2 malam dier boleh angkut gitar capok dier untuk sakitkan ati aku..(aku nk TIDO!!!), kalo x pun dier paksa my lil bro nyanyi..hentam sajalah..belom lg kesah kawan2 dier yg wat kugiran dan 'pagi yg gelap kini sudah terang"(subuh) aku kena buka pintu sbb balik dr jamming!! HATI!!!..menipu kalo aku kata aku kalongkan bunga india kat dier..mmg menanah telinga lah dier dngan sumpahan2 aku...aku peduli apa dier nk jdi sesumpah pun lantaklah!!!

perfrom when Hallowen Night at R&P Club

HOPE
dier akan bangun dari dunia dier nie..kalo dh mmg rzki dier aku xdpt ckp apa2...hidup, mati, rzki dan jodoh semua kat tangan tuhan..jika tuhan dah tulis dngan cara ini dier menikmati dunai yang sementara nie...AKU REDHA....

2 comments:

Yeah, saya! said...

eh, addin ke ni??

RaHmAhAkAR... said...

yup..art lah nie ayu..aku kdg2 dh xtau nak kata apa dh..huhu...