BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Tuesday, November 1, 2011

C.U.A.K

ESOK aku nk intbiu..mgkin bukan untuk keja sebagai pendidik..mgkin ini adalah langkah awal aku untuk masok ke dunia KERJAYA....
DAN yg menjadikan kisah nie semakin panjang adalah..aku kena di intview sebelum diterima bekerja..
dengan segala hormatnya aku nk bg tau...AKU TAKUT INTVIEW !!!!...
rs mcm nak tercabut je jantung aku...adoh...

Bukan xpenah kena, just bila profesion tu berbeza...maka aku xdpt nk agak apa yg akn disoal..dan aku cuak gak bial dier tya dalam bahasa ENGLISH....(time nielah aku windu dgan ROOMATE) Selalunya dier akn maju setapak dr aku...:) utk cr infomasi...

maka aku mendoakan esok segalanya berjalan dengan lancar....

APPROVED OR FAIL...aku terima dengan hati yg terbuka..

0 comments: