BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Monday, March 28, 2011

TOILET OH TOILET....

'OUT OF ORDER'

Dalam kesibukan msg2.. nak di observe ( aku pun kena gak k oleh pembimbing...yg lain prof usm)...aku msh sempat lagi dok lam toilet dan menonyoh 'saki baki' badan yang melekat kat dinding dan lantai2 toilet..aku tgk dah mcm taik2 peloh dh...kowang rs aku perlu gembira atau geram???? AKU PILIH GERAM!!

Kenapa aku perlu GERAM dan mcm nak pecah2 kan kepala manusia2 yg berdekatan dengan aku sekang (uish!!.dok jauh sikit..)

1. sbb itulah keja aku spnjang aku brumah sewa skang nie... (3 blan beb!!..kalo kat umah sndiri blh blah g, sbb ahli keluarga sendiri..nie aku dh rsa mcm 'cleaner berkaliber'..

2. aku terfikir,xkanlah x tergerak ..tersentuh ke..tok bersihkan??? pakai sama2 cucilah sama2..'ada mata tp buta' ..mcm nk cocok2 je mata tu..aragah!!!!.... hELLOW kOWANG POMPAN k...

3. kalo nak dinilai dr sgi penggunaan 'toilet'..aku adalah manusia yg jrg ke tolet selain 'buang air besar'...dr segi peratusan dan jangka masa aku di rank yg dibwah...cer piker2...

4. dh lah msa pindah dulu aku yg bersihkan toilet xkan lh 'jwtan' tu aku kena pegang!!....
ckup2lah......


****************************************************************

Konsep mula lawa tp toilet kowang JAHANAM......aku blh katakan aku penah alami benda tu dpan mata aku sendiri..so skang nie kalo balik umah aku x nak marah2 dh..sbb aku pnh alami bnda BANGANG mcm nie tok 4 blan...

Kalo nk cr menantu, pg2 lah toilet dier dulu ye..blom tentu muka lawa TOILET dier lawa...

Buat pompan2/ siapa2 jelah...jagalah toilet2 kowang kat umah..segan oii kalo kwan2 kowng nk pinjam toilet then kuar blik..rasa mcm nak 'pchkan muka sndri'....cyalah aku dh rasa dh....

rasa mcm nak wat toilet mcm nie je....aku punya aku jaga ..blh bwk g mana2 so owng blh nk pinjam2...

3 comments:

[tErOmPaH bIrU] said...

paham sangat! sangat! laaa along ngan permasalahan gitok :D
da mak cerita hari ya kisah ko tok hehe.. now dah sampei meluah kat blog.. benar2 dah tercabar~ tercalar~ la kesabaran ko ya hihi..
tampal jak note Mah! ;P

RaHmAhAkAR... said...

xkejam ka kaedah mcm ya???ada juak..tp takut msm2 muka..(memikirkan perasaan owg lain..mun keluarga sndirik..blh sound2 jak...mslhnya tok ORANG!!!....
Xplah aku fikir dh last month dh tok..xplah..TERUSKAN BERAMAL( prof. izzi..hot.fm)....

[tErOmPaH bIrU] said...

yesszaaa! teruskan beramal.. sik rugi apa-apa pun dengan berbuat baik gia :D
i loike dat semangat!