BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Wednesday, March 23, 2011

AKU TERIMA

AKU TERIMA.............
kerana engkau sudah menbenci ku...
AKU TERIMA............
kerana aku sudah tidak layak berdiri disebelah mu.....
AKU TERIMA.......
kerana aku telah 'mendustai' mu.....
AKU TERIMA.....
kerana aku dikatakan mengaibkan mu.....

namun HANYA ini yg mampu aku katakan:

Maafkan aku.......atas segalanya..kesalahan yg pernah aku buat,mengecewakan, menyakiti, melukakan dan menangiskan ko ....
Halal kan......segala makan , minum, pakai, idea, pelajaran dan segalanya yang aku pernah terambik dalam hidup ko....

DOA ku, semoga kau mencapai apa yang ko impikan.....serta mendapat kehidupan yang ko inginkan....dan menjalani kehidupan dengan lancar dan hati yang lapang serta tenang....

SEMEMANGNYA.

aku tidak menyesal mengenali kau...terima kasih sebab sudi menjadi sahabat aku dalam tempoh yang tuhan izinkan...insyallah aku akn simpan kenangan, pengalaman dan pengajaran yang ko berikan kepada aku dengan sebaiknya..insyallah segala apa sahaja miliki ko yg aku ada..aku akn simpan sebaik2 mungkin...~inysllah...

terima kasih~A

0 comments: