BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Tuesday, November 16, 2010

SALAM AIDILADHA DARI PERANTAU....

SALAM AIDILADHA~
Raya kali ke-3, beraya di perantauan...sbb sem lepas aku balik time nie. Sem lepas aku balik sbb time raya tu cuti agak BERMAKNA lah..huhu..sem nie raya time xam agak mencabar bagi sesetengah org..:)
bagi kwan2 yg kat semenanjung nie, terutama kwan2 dr Kelantan dan Terengganu...raya aidiladha nie lebih meriah berbanding raya aidilfitri...sbb tulah dier owng agak kecewa jika xbalik..
Bagi aku??? xda papa..sbb raya nie sehari je..dan aku merasakan raya nie xlah best sangat sbb kita xpose!!huauuauahhua...(xpat balas dendam ..nk mkn bnyak2)...
Yang bestNYA kalo ada wat korban..dan yg pasti family aku wat korban beramai2(bukan dier org berkorban tp mengorbankan seekor lembu...)buat tumpangan di akhirat nanti (nie bpk aku ckp...dr kecik bpk aku kata mcm tu..so kalo aku ada anak nanti pun aku nk guna gak ayat ayah aku nie...chantek arrr...)hanya kali nie aku xpat join..yg pastinya rumah abang zaini ( my BIG kazen blah ayah) akan ramailah..so meriahlah just set karaoke je xda..hahhaha..
Apa plak isu yg akan timbul kali nie?? sbb family aku nie penuh dengan isu bila nak ramai2 mcm nie...biasalah banyak sangat generasi, motivasi dan inovasi..hahha...yg pasti raya(Aidilfitri punya tahun dpan) nanti pakat2 nangeh minta maaf (ada ke??? stakat ni aku xbuat k..bujet tabah arrr...)hahhaha...apa2 lah..

So kat sinie aku nak ucap SALAM AIDILADHA DARI PERANTAUAN..(hahha mcm dok Scotland plak) Bagi siapa yang darah tinggi(mak), ingat2 lah orang tersayang...kolestrol tinggi(ayah) ingat2 lah anak kat cinie...bg 'fighter'(abg) terhebat aku kat umah..slamat berjaya utuk mgurangkan lilitan/diameter pewut anda, buat perantau miskin (ateh) balik ke raya nie??? baliklah selagi mampu..(ada ke duet lebih???hahhaha)..buat ketua kampung lot 1131(ad), jngan ngelayo jak, balik lah ke kampung bsama2 keluarga...buat bakal remaja(wan), kuatkan smangat mu utk mnjawab soalan dr saudara mara tentang keputusan UPSR ko..buat MEM (along)...ambek gambar n tlong post kat blog!!!~



~mengenang masa depan~

0 comments: