BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Monday, November 15, 2010

Dalam KENANGAN~

Dalam kesibukan nak berxam, aku msh boleh lepak dengar lagu dan buka2 album lama lam laptop aku nie, walaupun xam sebelom nie agak xmemuaskan hati aku....aku PERLU menyelesaikan apa yg xselesai2 lg di usm nie..then2...terjumpalah satu photo nie..(fokus kat kucing tu)...Kenangan..walaupun hanya seekor kucing..keluarga aku dh anggap kucing2 yg menetap kat umah aku mcm adek beradik or saudara mara??? hahha...makan, tmpat tinggal dan kasih syg kter owng bagi...bg mak n ayah plak kucing2 umpama anak ke 7,8,9..mcm tulah...
Walaupun kdg kala ada jugak sesetengah masa n keadaan yg membuatkan kita marah dengan tindakan kucing2 nie..hanya satu je penguat semangat.."alah dier owng nie haiwan, mana otak nak berfikir, kter manusia elak kahlah dr dier owng buat silap."..mcm ku pnh dgr ayat nie2..huhuhu...

Namun secara jujur aku katakan, aku nie bukan lah pecinta binatang yang fanatik..hanya menyayangi semampu yang boleh..sbb kan keluarga aku suka nak menjaga haiwan2 nie..aku hormat lah pemintaan dier owng selagi xmemudaratkan kesihatan....:)~skang kat umah tu ada dua ekor g kucing~ PAONG n AFIL..(insyallah 4 next entrie..kna cr gambar2 lama lu..:)




~Dalam kenangan~B.A...~tmpoh hayat 10 tahun~

0 comments: