BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Friday, September 24, 2010

~kemaafan~


Tak sangka raya taun nie telah menemukan aku kembali dgan dirinya... tp kali ini pertemuan aku denganya adalah atas dasar kawan-kawan dan kemaafan..aku dh lama dh maafkan dier..hanya aku xtau adakah dier dh maafkan aku...saat terakhir brjumpa dgn dirinya dua tahun lalu yg pastinya terukir satu riak muka kebencian.. begitu juga aku meninggalkannya dengan seribu penyesalan dan kepahitan.."dia dh benci aku"...itulah apa yg aku rasa dua tahun lepas.. tp tika waktu aku berjumpa dirinya baru2 ini aku mula sedar..semakin kita membenci smakin itu kita sayang...aku akui aku xblh lupakan dirinya... sbb dirinya pernah menjadi seowang sahabat buat diriku....maka ia x semudah itu dia hilang....hanya apabila perasaan mula menguasai diri ini segalanya hilang tenggelam bersama kebencian....
aku tetap aku dan dia tetap diar hanya bila bertemu kembali kita msg2 memendam segalanya, melupa segalanya dan memaafi segalanya. yg pasti aku cuba melakukan yang terbaik untuk menjadi seorang umat yang mana hidup dalam kemaafan...kenali apa itu kesalaahan, menyesal dan mengakuinya...aku insan lemah dan aku juga bisa kalah..jika aku perlu mengalah lagi ...aku sanggup mengalah lagi jika itu bisa mengubah semuanya...
hati??? perasaan dan rasa???? xda..ia semua seperti biasa kerana aku tau aku tiada tempat lagi di hatimu...dan aku juga telah musnahkan hati ini untuk seorang lelaki tika waktu ini...
aku hanya menunggu dan mencari seorang lelaki yg gila iaitu dia gila mencintai ku..:)

0 comments: