BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Tuesday, August 17, 2010

~Pengakuan berani mati~

Bila ramadhan menjelma, ramai kawan-kawan aku bermaaf-maafan...mula lah nak hantar msg2 minta maaf seandainya tersalah bahasa dan kata....mcm nak raya plk... dengan alasan..bulan ramadhan nie..dieowang ank posa tanpa rasa bersalah dan sesucinya cintamu...huhuh...
Mungkin dah nampak sinar ramadhan tu disini...dimana ramadhan ini menyedarkan manusia terhadap kejahilan manusia itu sendiri...eloklah harap2lah ramadhan nie hari-hari dimana manusia sentiasa memaafi...
Manusia tidak lari dari kesilapan..kalo manusia yang xbuat kesilapan ..mmg tererlah..aku nk jumpa n nak ambek gambar..then frame..:)...aku ckp koz aku buat silap..kat mak, ayah, adek beradik yang lain, cikgu2 sekolah dulu, kawan2 kat sekolah dulu, junior2 aku,lecture(bahan kutuk time kuliah), kwan2 kat usm nie(berbalah pendapat/ sikap),makcik cleaner(xcuci bersih toilet),staf2 usm(kpm lambat masok)..kahkah.. haiwan peliharaan aku,dan sapa2 jelah..sbb kdg2 kita xsedar apa yang kita buat rupa2nya salah..rupa2nya owang xsuka..rupa2nya owng sedar dan terluka....
Aku dulu kat sekolah jahat...mana tak asyek nk buli owng je keja..tp xlah jahat sampai pukul2..sepak2..saiko je..kuat myaikolh..tp xlah sampi budak tu bunuh diri..hahahha...time2 jadi pengawas dulu kadang sampai lupa kat kwan2..dan kdg2 sampai myalah gunakan tanggungjwab yang diberi..adoiye...jahatnya aku..mungkin satu hr nanti aku akn jumpa sowang student mcm aku..huhu..pembalasan lah katakan..dn mcm mana aku nk handel...aku akn pastikan budak tu jdi mcm aku..ahhahah...(apa2...jdi mcm aku..sihatlah...)
Mulut..erm mls nak cita..hebat sangat mulut aku.."mkin tinggi belajar mkin hebat", ayah katalah terutama bab membangkang!!......
Bg aku, aku maafkan lah.sapa2 je yg buat salah kat aku(bukan bujet mulia k......) tp aku dh letih nak gadow2nya...kdg2kan bila jumpa owng yg kita xpuas hati tu..aku mcm nak gosok2 je muka dia tu guna daun keladi...tp bila aku fikir sampai bila???
aku pun dh tua sekang nie..entah esok,entah lusa..tuhan 'ajak"jumpa Dia.....
sedangkan aku xminta maaf g dgan owang2 yang aku penah buat salah...
so kat sinie aku nk minta maaflah...
samada diowng tgk ke, x tgk ke..blog nie..kat cinie aku nk mintaa maaf:

Saya RAHMAH BTE ABDUL KARIM menyusun sepuluh jari memohon kemaafan sempena bulan ramadhan al mubarak... memohn menghalalkan ketelanjuran kata-kata dan laku yang penah saya lakukan. Dan saya juga memaafi owng2 yg ter/membuat kesalahan kepada saya...so?0-0 k..
jumpa tegur..hahhaha

2 comments:

Anonymous said...

mah ko dgn mak cik cleaner pon berkonflik...aku ape entah lagi.. ngan pak guard usm pon aku berkonflik + menyumpah.... hehe..

#aku pon nk mintak maaf dar hujung rambut sampai hujung cekam kaki aku ni,,,,

RaHmAhAkAR... said...

hahhahah..blh lah dikatakn mcm tu..sb aku salu je xpuas ati dgn owng...hati nk gadow je..heheh2...

hehh2...kat ko pun cik keah bedak sejok..:)..maaf k..