BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Monday, August 2, 2010

PC FAIR at PISA...


Ramaikan??? tu lom masok g tu..huhuh

G pun sbb saja2..romate aku dh lama dh nak g beli camera..nak guna time
LM(Latihan Mengajar) dan try nak cr the best price yang kita blah dapat..then the best palce is PISA when ada PC FAIRlah.. kalo dtg bkan time tu buat apa??? huhu..then aku g lah teman kan romate aku..then tadaaaaaaaaa...:)

romate dpat tangkap satu...huhu

jalan2..mcm naik keta auto je..jalan break2..then jalan break g..hahha.aku naik rimas(dhlah rabu lepas kaki aku terseliuh..pg gak..but maybe this is the last pc fair aku kat penang nie..hahhaha)..then... jumpalah OLYMPUS...price??? oklah xyah lah cita brapa..GOOD price..

Dan aku dpat satu..lama dh nak beli tp banyak sangat "keperluan" lain...huhu
then aku plak.ter"realisasilah" satu cita2..hehhe.. kata owng bnda yang kita guna duet sendiri nie xsama dgan harta yang owng bagi..appreciatation nya lain..heh2.. :)
lg2 owng mcm aku yg susah nak dpatkan something...." nak sesuatu kena ada usaha"...
so kecik mana pun benda tu aku tetap anggap BESAR..hehhehe..



How PISA (Penang International Spot Arena) look like.........

0 comments: