BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Thursday, October 15, 2009

paPaDoM???


apa nie???tajok citerlah....erm..kalo owng yg x tau..msti kata nie sjenis makanan...yup..mmg pun...sama konsepnya..'mereka'..0ne word sam mean n value... nie latest citer 'afdlin shauki'..sbnrnya aku dh tgk cter nie lama dh..seingat aku sblom cuti raya hari tu..sedey gler wei..aku yg 'kental' nie pun bley titiskan air mata ego aku demi citer nie??? citer nie sal pe?? sal pengorbanan seowang yg bergelar bapa...itu prnilain aku...namun kalo kalo tgk betol2 (silent hp korang or tutup je!!) mmg korang kan dpt lbh dr satu maksud citer nie...erm... sbb tu aku minat afdlin..sbb citer nia buat kter fikir??? apa dia nak sampaikan??? owng seni je fham hasil seni??!!!kahkahakah2...

aku mntak2 sngat..tgk2 lah citer nie..mgkin ia akn mengubah pemikiran n hidup korang.... kita kna belajar berubah..kita juga kena belajar tok time owng lain..dan hargai apa yg ada kat sekeliling kita..walupun ia tak seelok yg diharapkan, x sehebat yg diinginkan...yg pastinya kita msh bersyukur yg kita masih ada untuk berdiri di sebelahnya..iaitu my papa... kiter tak perlu tunggu hari bapa, or hari ibu utk tunjuk kita syg kat downg...

big love and thankfull 4...
my DAD Abdul KarimAbdul Rahman and my MOM Tekah Abdul Wali..
love both of u and a lot of thank to give the best love and care for me...:)

2 comments:

[tErOmPaH bIrU] said...

Chehh... pandei sedeh la pulang maca entry tok huhu.. makan dalam ohhh ayat ko ya hehe...

Suka juak la Afdlin Shauki!! Mauk tangga kelak la.. tunggu abang belikan ;D

RaHmAhAkAR... said...

erm..yalah kehidupan..kta akan rasa sunyi kta rasa kita sorang...sdngkan sbnrnya msh ada lg owng lain yg berdiri di blkg kita...aisye.. kita pandang dan kita lihat..dan kita rs kta kuat utk hdpi smua yng berlaku...:)
yalah mknanya...kta tgk cita dgan fikiran dan hati..not just watch to fulling our time...huhu..
stiap yg berlaku ada makna...
mauk atau sik..kta kna percya pengorbanan yg kita buat skng akn janjikan sbuah kbahgiaan...
insyallah..smua ya akn kita kongsikan sama2 suatu hri klak...
trust me " tuhan tak kejam"....:)