BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Saturday, October 3, 2009

FB?????


huahhuhaua...lama dah tak merapu lam blog nie.. bukan takde masa...
ada tapi tak menyempat nak menulis... anyway im back now...just for a few moment.. huaahuahua...nak citer sal pe ek??? erm...sal pekembangan terbaru???yang mana tu?? umie aida dh kawen???erm...gempa bumi kat padang?? or now generasi muda skang nie sebok2 dgan facebook... ada satu citer sal facebook nie...erm..sowang nie kata kat aku.... "nnati kalo ngko da masa uploadlah gmbar raya kita kat FB" FB??? dengan muka blur n tak tau pepe???huahhuhaua...... "amenda tu???" mcm faizal bodun je(salah satu drpd nama kwan aku kat cine)... erm??? "ngko X tau ke??FB tu singkatan tok Face Book... lah nape tak g tau awal2.. heheheh...
mslahnya dulu aku ada fb nie....sbbb tak ramai kwan, jadi aku tak aktif sangat...hinggakan passwordnya pun aku dh lper..huhu... inilah dunie internet... dulu web yang glamor nie...frienster,tagged,myspace....mcm2 jelah... aku smpat gaklah join skaki...pastu aku close account....bkn smbong...tapi tak terlayan....huhuhuhu...anyway...good luck kat pengemar beda2 alah mcm nie...heheheh

kalo nak fikir...benda cm nie bagus gak... just kdg2 tu melalaikan.. betol kalo korang tak caya... skang ne 8 drpd 10 kwan aku kata benda nie membuatkan kita lalai tok berfoya2... hehhe...
tapi kan bgi aku...smua nie terletak kat diri kita... kita kontrol semuanya... jgan biarkan 'benda' nie kuasai kita..huhuh... kalo tak tak jadilah semua keja korang....:p

0 comments: