BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Friday, February 13, 2009

siBOk Sangat2...


semenjak 2 menjak nie aku sibok sangat2...lama dah tak post blog...last sempena taun baru lpas...that mean dh dkat 2 blan aku buat 'dek" je kat blog nie...tapi p gak lawat2 nak tgk cter bru along n family kat miere..
any way that the best thing about "blog"!!!
erm...skang nie aku sibok sangat ttg assgment..blh dikatakan setiap sem mcm nielah nasib aku...kdg2 mmbuatkan aku lemah je..bla memikirkan nya...hidup utk assgment!!!peh!!!
lakonan, dekomuntari...kajian lapangan..ukur sana,ukur sinie...(tadi baru je ukur banguanan kat tepi pusat pengajian dlm HUJAN!!!mcm bongok pun ada rasanya...skang nie aku dh rasa lain mcm dah...mungkin nak deman...) msk kelas tutor...dr. jabil blh buat muka selumber je...blh gelak2 lagi..terbakar aku!!!"sbb paper ang lah kawan cek basah lencun nie!!!...kalo dok pat A cek tak tau lah "...heheheh...ayat2 ayu yang memanah jantung aku....nak picit pun ada budak tu...syang punya pasal kat roomate trcinta...aku diam jelah...heheh.. banyak songeh minah nie...heheh...apa2 pun thank kat ayu...sbb 'berpayung' di dalam hujan bersama-sama aku....
hhuhuhuh.....
nie..tgh 'tingtong2" tok lakonan, nak buat laporan lagi...lakonan 'no' hal sbb bidang smpingan aku...buat tuan haji...saksikan persembahan merapu kami...hhahahahha(glak owng kaya)aku pun tak sabar2 nak tau apa yg akan berlaku khamis nie....hahahah...kecohlah...sbb khamis nie aku nak pakai baju kurung...mun terbalik bilik tutor si petty glak kat aku...eleh...takpe..aku takkan terjatuh dgan saiko si petty tu...hahahhah...minggu lpas aku saiko dia..mau cuak gak budak tu...huhuhuhuh...tahniah kat petty sbb berjaya buat aku tergelak spanjang lakonan..abislah aku minggu depan...msti minah tu nak balas dendam kat aku..."aku nk ambik video ang berlakon" siaplah ko!!!...huuhh"eleh ingat aku cuak kat ugutan ko" ambiklah pass tu ltak lam youtube..."tajuk rahmah yang glamour!!!"erm....tlonglah..erm...tak sbr nak tunggu masa berlalu dgan semuanya pergi meninggalkan aku...harap segalanya berjalan dgan lancar utk sem nie....

1 comments:

[tErOmPaH bIrU] said...

lakonan bidang sampingan ko?.. setuju!! setuju!! ;D

Ambiklah video.. ada juak pakei kenangan.. Along pun mauk nangga :)