BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Thursday, January 3, 2013

MASTER MENGUGUT!

Budak jumpa senyum2 je..pastu angkat tangan kat aku...taun lepas mmg dh jdi perkara biasa kat diri aku bla bdk2 angkat tangan n senyum aku akn blas balik...bnda nie mcm dh jdi bnda biasa kat diri...
Jadi taun nie aku dh dinaikan status, menjadi guru klas, bdk2 sngt teruja, dan antara keterujaan menyebbakan beberapa budak berdialog, "cikgu msti best cikgu jdi guru klas kami"
   Aku just jwp, sy xsama spt cikgu yg awak kenal taun lepas, taun lepas sy cikgu matapelajaran awak, taun nie sy guru klas awak, semua no tel ibu bapa awak sy ada..jadi awak tau apa sya akn buat"....

Perangai mengugut tu mmg sebati dengan diri aku, antara dialog2 mengugut aku yg memucatkan bdk,

-"dalam klas sy snang sngat kalo nk belajar, yg penting awak jangan KURANG AJAR" paham..time sebut kuang ajar tu tinggikan vokal!..hahhahah..
-" kalo xbwk buku lg senang, nampak pintu tu....nampak pokok tu....nampak tanah kat bwh pokok tu..becak bukan..kalo awak xbwk buku awak duduk kat citu,main lg sya angkat awak atas pokok dan ikat citu"...pucat juga muka bdk2 from 1...
-lg syok..." taun lepas sowang dh kena sy conteng muka guna marker..smpai depan gate muka dier bermisai...kalo nk try taun nie blh juga"...hahhaha...

Nie antara kekejaman mulut aku lah..nak buat..kena pikir jugalah..

Heheh..taun nie semangat sikit...ada cikgu hensem turun petang..like!
Dalam sejarah gaklah, aku blh berbual2 dgn cikgu nie, ingatkan kereq..so far oklah!

4 comments:

Yeah, saya! said...

paaaaalinggg teruja CIKGU BARU turun petang. sapaaaa?? huhu,
aah, sama macam aku. penangan roomate kot. asyik mengugut je kejenyeeeeee !
' awak sakit kalau belajar dengan saya. '
'jgn masuk kelas selepas saya masuk kalau taknak sakit'

RaHmAhAkAR... said...

hahahha..siapa2..TERUJA sngat sbb cikgu nie hensem sngat?.. cikgu2 pompan semua gedik2..hahha
abaikan lah..

skang ayat bru aku...

awk nak try sya ke? Agak lucah sikit bunyi nya..

trylah sya...bdk akn syap pas tu..huhu

Hayesjohnson93 said...

Introducing some great games
run and jump games
egg games for free

alicethomas said...

Thanks a lot for sharing and I have some special things for you. If you are in free time, candy games free; magic games free will be a perfect choice we recommend to you. With nice graphic style, high-quality interface and smooth animation, this game don’t let you be disappointed for sure.
Beside, you can try kingdom rush frontiers, it is an addictive game which receives much love from players over the world. Now, you can completely play this addicting fun game on your mobile. Have fun!!!!