BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Saturday, October 29, 2011

Apalah NASIB????

Semakin hari aku semakin tertekan dalam menghadapi dunia..(dalam kata lain, mungkin aku kelihatan seperti merintih kehidupan disangkakan sebagai satu kehidupan yang tidak sempurna)...


Inilah dunia sebenar..bila mana apa yg kita rancang tidak semuanya akan menjadi kenyataan.. dlam menghadapi kehidupan yang tuhan janjikan satu kepastian iaitu sebagai satu nikmat yang hanya sementara. Aku telah merancang satu kehidupan yang aku boleh banggakan untuk dinikmati (kehidupan yang teratur dan aku boleh berkhidmat kepada insan-insan yang berdiri dibelakang akan slama nie)but.... kita hanya merancang dan tuhan yang menentukan( rsnya terlalu kerap aku mendengar ayat ini semenjak dua menjak nie)..jadi???? xkan nak redha je kot????usaha lah!!..



HELLOW aku tgh usahalah nie...

kdg2 aku rs mcm nak jerit2 je kat manusia yg kat sekeliling aku...

SABARLAH!!!...

jap g adalah rezki tu.... aku tensenlah bila mana dier owng asyik dok tanya aku dgan ayat nie...

"bila posting??"
BiLA LAGI????

ADOIYE!!!!!...kdg2 aku dh x tau nak jwp apa...nak ketawa ke nak nageh???
last ly aku bg tau je ...dh aku dh nie...dh tu.. kdg2 dh jwp...now that is a sensitive Q.....k

THANK U SOOOOOOOOO MUCH....


Aku tau dier owng amat memerhati dan prihatin dengan apa yg terjadi dengan kehidupan aku..hanya kdg2 dier owng xpham..situasi skang dh xsama dh...skang aku mengalami satu tranformasi yg besar dimana pd masa inilah semua perkara dan manfaat yang terbuka luas di mata aku sebelum nie seolah2 ditimbus menggunakan beribu2 tan tanah ...

belum dikira DILEMA aku lg....

boleh je aku keja..xyah jdi cikgu..tp aku fikir satu je..wat pe aku study sal EDU then blh mcm tu je..xrs mcm bongok?????
Then...sal posting..jap g dh dpt keja sedap2 then kena quit kos nk posting???sia2 je..pas tu dlam status "penerima budi" dr pihak KPM...x sia2 aku kena saman ks xkeja dgn dier owng???
dengan kabar angin yang mcm2 dan plbagai..membuatkan aku memekak kan telinga aku yg besar mcm gajah nie...so???

skng...aku SERAHKAN pada nasib jelah....



6 comments:

Yeah, saya! said...

apelah nasib.. dan utk mengisi masa lapang, aku terpanggil utk wat blog. sila tunjuk ajar aku!!!!!!

RaHmAhAkAR... said...

yo..peace yoooo..comey2..hahha
xsngka ko wat jgak blog..xpa slow2
seus blog ko jnis yg bru..aku xtau mcm mana nak komen..hehhe...good luck..:)

Yeah, saya! said...

tolong ajar mcmana nak wt header cm ko? yg ade gmbor ko tuh atas blog tuh..

RaHmAhAkAR... said...

header nie lama dh aku wat..seingat aku setahun yg lepas
then aku edit lu guna software yg kita guna tok mendajal AZ** dulu..hahahh...
pas tu aku upload lam blog...

Yeah, saya! said...

cmne ko bole ade gmbr2 blog orang tpi ni eh?? n sila jadik folower KU. HAHA

RaHmAhAkAR... said...

sbnarnya aku mmg nk jdi follower ko..tp mslhnya aku xjumpa2 side follower kat blog ko...:)bg tau kat mana???
ko dh wat dh lah..huhu..

then nak bg pndpt sikit..header ko bsr snagt..apa kata kalo ko resize dier memanjang....more nice..