BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Monday, February 7, 2011

MAAFKAN AKU... SAHABAT....


kita hanya merancang dan tuhan yang menentukan.....serta merta perkara ini berlaku.. setelah sekian lama..dan berakhir dngan cara ini.. namun aku masih mengharapkan segalanya adalah andaian smata2..dan ia boleh pulih sperti biasa....

Sakitnya..bila ia melibatkan hati dan perasaan.. mungkin ia bukan melibatkan dua hati yang bercinta.. namun ia juga melibatkan hati dlam konsep 'persahabatan'....ia sama tapi tidak serupa..hanya hakikatnya ia melibatkan hati....hati yang pasti...

Aku tidak mahu bercakap dan aku x mahu berkata..kerana aku takut kata2 aku akn merosakkan lg keadaan..DIAM dan biar ia berlalu..insyallah masa boleh mengubah segalanya...
aku percaya pada perkenalan dan aku juga percaya pada perpisahan.. dan biarlah kali ini TUHAN yang tentukan...

Maafkan aku... jika aku salah maafkan aku..jika ia boleh memulihkan keadaan MAAFKAN AKU SEKALI LAGI....

0 comments: