BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Thursday, January 13, 2011

uP dAte....


Sekian lama mendiamkan diri diatas kesibukan tuntutan belajar...hr ini rasanya aku ada sedikit masa untuk meng'up date' diri aku di dlam blog....
cerita??? banyak sngat..dan kdg2 x tahu nak mulakan dari mana...

Hanya yang pastinya kehidupan aku kini berubah SEPENUHNYA....
ada masanya aku mangatakan aku x menjadi diri aku???
aku dh lupa apa itu masa untuk diri sendiri???masa untuk berhibur dan kehidupan aku sebagai seorng pelajar.....

Totally....aku bena2 dh berubah mnjadi sorang pendidik..
dimana masa dan kehidupan aku dimulakan dr sekolah dan diakhiri di sekolah...
hujung minggu ku 6 hari di sekolah dan sehari dirumah..dan jika di rumah 'sekolah ' masih menghantui dimana aku terpaksa menyiapkan rancangan pengajaran......

Dan semuanya sentiasa berubah2...smlm aku bru je mndapat satu tugasan..dimana aku dikehendaki mengajar sesi petang untuk melengkapkan kekurangan guru sejarah untuk tingkatan 2 dan satu...oleh kerana aku bukanlah seorang major sejarah aku telah memilih untuk mengajar tingkatan 1...malah yang memantapkan lagi adalah..aku turut mengajar pendidikan moral untuk tingkatan 1.."bermoral lah sangat diri aku nie".....

Now aku n the geng dh tau siapa yg akn menyelia kite owng..dan yang pasti penyelia kter owng adalah seorang lecture cina..owng kata ok je..x banyak ckap..
dan yg pastinya juga dia seorang lelaki..
lelaki nie ok sikit... xcerewet sangat dan memahami..hopefully ~

Hanya satu perkara yng aku msh sembunyikan....~ aku hanya menunggu masa untuk bersuara dngan ayah..~hope ayah dapat terima keputusan aku..plzz god ^^.....

0 comments: