BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Tuesday, December 28, 2010

LM 1: Apa yg aku rasa???


28/12/2010- Hr nie meeting pertama aku sebagai seorg guru...
so apa yg ko rs skrg??? bangga??? entahlah aku xtau nk kata apa..
sbb aku msh tertanya2 adakah apa yg aku hadapi skang ini merupakan realiti atau fantasi...
perasaan sama seperti mana aku mulal2 berpindah sekollah dulu...hanya kini situasinya berbeza...
iaitu aku x pergi utk belajar tetapi mengajar...

Secara keseluruhan, aku xrsa g apa yg syoknya LM...
dan aku xpasti dengan apa yang aku lakukan ataupun..aku xjumpa sinar2 cahaya kegembiraan dan 'enjoy' aku...nanananananan.....................Skng aku biarkan masa berlalu, dan mengharapkan segalanya berlalu dengan baik..
serta x menjadi igauan ngeri suatu hr nanti...

0 comments: