BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~MAHKARPESONA~

Wednesday, March 3, 2010

Hidup x sentiasanya indah



Hidup mesti dihadapi.......
Kenyataan satu yang pasti.....
Mentari kian mencari....
Sebuah penantian yang tiada akhir....
Ku tadah tangan syukur ilahi....
Kerana aku dilahirkan di dalam dunia realiti...
Berteteh, merangkah dan berjalan mencari hakiki....
Kerana ku pasti bahawa hidup ini pahit dan sakti....
Kerana setiap manusia pasti akan mati berpegang peganganmu wahai ilahi......

Dalam beberapa hr nie aku ada follow satu blog..tuh..n the best thing is i know that person..heheh..n aku rasa dier x tau aku slh sowang dr fwen dier..
(lam blog semu owng nak tipu....hahaha..aku pun..kdg2 k..)
any way..that not the point..skang nie aku mula memahami apa yg dier rasa dan apa kah yang bermain dlm benak otak dier...
entahlah bak kata aku gak"hidup nie x indah" dan xlah semuanya perkara x indah..kalau kita hargai apa yg ada kita akn rasa keindahan dunie tu..just kdg2 tu aku rasa mcm malas je nak pikir2...
beberapa jam tadi..kter owng borak2..n then kuar sal perkara silam..
automatikly aku teringat kar seseowang...
bukan windu..bukan hendak jumpa..buka apa...
just mengingat balik keegooan lampau...kesalahan lampau..dan kebodohan silam..
heheh..that what i get for a few month...entahlah..dlam beberapa bulan nie gak aku cuba lper kan dier..n then with wat way??? buzy with study.. fwen..tp kata owng kter x leh lper mcm tu je..bnda tuh lumrah...(balik kat ayat utama aku)..hehheheh....
wat fwen tuh..aku makin suka blog ko..sbb aku mcm pat selam je apa yg ko hadapi..hehehe...
selam2 punya selam hope kiter pat lalui hidup nie dgan jayanya k..:)

0 comments: